بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال بانوان| تهرانی‌ها در اندیشه قهرمانی مشهدی‌ها به دنبال سومی!

  • کد خبر: ۶۸۵۸۳
  • ۰۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
اوج حساسیت در لیگ برتر فوتسال بانوان| تهرانی‌ها در اندیشه قهرمانی مشهدی‌ها به دنبال سومی!
امروز نیمی از چهره قهرمان لیگ برتر فوتسال بانوان شناخته می‌شود، به شرطی که سایپا بتواند پالایش نفت آبادان را راحت از پیش رو بردارد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ هفته دوم دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان با یک روز تغییر، امروز پنجشنبه ۶ خرداد در ۲ شهر مشهد و تهران پیگیری می‌شود. در مشهد تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی میزبان ملی‌حفاری اهواز است و در پایتخت نیز سایپا و پالایش نفت آبادان باهم دیدار خواهند کرد. ۲ دیدار متفاوت، یکی دوئل مدعیان اصلی و جنگ بر سر قهرمانی و دیگری تلاش برای کسب عنوان سومی لیگ. البته حریف مشهدی‌ها که باید از اهواز بیاید، درخواست کرده است بازی با یک ساعت تأخیر، یعنی رأس ساعت ۱۲ امروز، برگزار شود و دیدار دیگر ساعت ۱۱ در تهران آغاز خواهد شد.


به‌دنبال تثبیت سومی

تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی هفته گذشته با شکست مقابل سایپای تهران، تنها امید خود برای رسیدن به فینال را از دست داد و در فاصله یک‌هفته مانده به پایان فصل، باید در یک دیدار خانگی و یک دیدار خارج از خانه شرکت کند. نماینده مشهد و ملی‌حفاری اهواز هردو مدعیان ناکامی هستند که در این کورس از جام قهرمانی دور مانده‌اند. تیم هیئت فوتبال خراسان‌رضوی در ۴ بازی انجام‌شده‌اش فقط یک برد داشته که مقابل ملی‌حفاری اهواز بوده و ۳ شکست را نیز در کارنامه خود ثبت کرده است. آن‌ها در خط حمله و گل‌زنی در بین ۴ تیم مرحله نهایی کمترین گل زده را دارند و این نشان می‌دهد خط حمله آن‌ها با وجود ستاره‌ها و ملی‌پوشان موفق نبوده است.

 

آن‌ها در مقابل، ۱۱ گل دریافت کرده‌اند و با ۳ امتیاز در رده سوم جدول جای گرفته‌اند. پایین‌تر از تیم مشهد، ملی‌حفاری است که از بعد از هفته دوم دور رفت، سرمربی‌اش را به‌دلیل تصمیم مدیر باشگاه از دست داد و سرمربی جدیدی سر تیم آمد. آن‌ها ۳ شکست و یک تساوی دارند، ۱۰ گل زده و ۱۸ گل هم دریافت کرده‌اند؛ به‌این‌ترتیب، با یک امتیاز در انتهای جدول قرار دارند.
اگر امروز شاگردان فاطمه شریف پیروز شوند، جایگاه سومی این فصل را به‌نام خود می‌زنند. اما تساوی این ۲ تیم باعث می‌شود تکلیف تیم سوم هم به هفته آخر کشیده شود.


رونمایی نیمی از چهره قهرمان

اما دیدار بزرگ و حساس در تهران رقم می‌خورد؛ تیم‌های اول و دوم جدول باید به‌مصاف هم بروند و برنده این دیدار نیمی از جام را تصاحب خواهد کرد. نفت آبادان از ۴ بازی انجام‌شده تابه‌حال ۳ پیروزی و یک تساوی به‌دست آورده و با ۱۰ امتیاز صدرنشین لیگ است. برزیلی‌های لیگ ۱۵ گل زده دارند، یعنی به‌طور متوسط هر بازی ۳ گل به‌ثمر رسانده و در مقابل به‌اندازه نیمی از این گل‌ها گل خورده‌اند.


سایپا، اما یک امتیاز کمتر از نفت دارد. سایپا ۳ پیروزی و یک شکست را تجربه کرده و گل‌های زده آن‌ها کمتر از حریف است. آن‌ها ۱۲ گل زده و ۸ گل هم دریافت کرده‌اند. شاگردان شهناز یاری با ۹ امتیاز یک پله پایین‌تر از آبادان قرار گرفته‌اند. اگر سایپا بتواند در این دیدار پیروز شود، در هفته آخر کار آسان‌تری دارد و باید حفاری اهواز را شکست دهد. اگر بازی با تساوی ۲ تیم به پایان برسد، کار به هفته آخر کشیده می‌شود؛ اما اگر برنده این بازی پالایش نفت آبادان باشد، تیم سایپا نیز باید با قهرمانی خداحافظی کند، زیرا پیروزی هفته بعد هم به یاری آن‌ها نخواهد آمد و نفت آبادان حتی با شکست در هفته آخر هم قهرمان می‌شود.


جای خالی ناظمی و فتحی

باتوجه‌به حضور ۲ داور بین‌المللی و برتر فوتسال بانوان، یعنی گلاره ناظمی و زری فتحی، در مسابقات انتخابی مردان آسیا برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی، قضاوت این دیدار‌های حساس به داوران دیگر واگذار شده است. در مشهد آیدین عامری، سمیه طاهری، زهرا رحیمی و زهرا فدایی داوران این دیدار هستند و مریم پورجعفریان ناظر بازی خواهد بود. در تهران نیز سمیه یدی، الهام مبارکی، مائده علی‌نقی و معصومه جافری داور خواهند بود و پرستو عرفانی ناظر است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->